Followers

05 August 2011

Ramadhan ke4~ Sup Ayam dan Roti Gulung Sardin

Saya sempat masak neh ngam2 waktu berbuka...alahai letih la terkocoh-kocoh nak buat semua...saya balik kerja 5.40 ptg, ambil anak dari sekolah lagi...sampai rumah 6.15, kadang2 kalau singgah kedai sampai la dalam 6.30..lepas mandi baru la nak masak...tuh yang start masak 6.40...mana la tak ngam2 waktu berbuka...sudahnya dah tak lalu nak makan...

Semalam saya berbuka dengan roti sardin tuh jer...tuh pun saya buat dalam masa yang singkat...kena juga ada kekuih..kalau nasi je saya tak lalu...tapi sup ayam kena ada sambal kicap cili..baru laju..

Sahur pun depa makan nasi dengan sup ayam tuh je la...

Hari neh, InsyaAllah saya nak buat menu best sikit sebab anak sulung saya balik, yang no 2 je tak...hukkss sedih plak fikir apa la yang dia makan kat hostel tuh...

No comments: