Followers

23 January 2012

Wonderfully Soft Bread


Saya buat neh semata2 nak bagi kat kawan lama> Kak Ani yang turun dari Aloq Staq...kawan yang sama2 sepengajian di U di utara tanahair lamaaa duluuuu....Kak Ani juga request nak kek  coklat...dah lama saya janji nak buatkan kek untuk dia...so saya buatkan devil's chocolate cake , resepi dari Ayu Curlybabes...tapi tak ada pic la plak..memang saya bagi sebijik tuh kat dia...tak ada potong2 dah..
Wonderfully Soft Bread neh dah banyak kali saya buat...first time buat kat sini, buat tahun lepas lagi, resepi asal dr Wendy...so sesiapa nak resepi klik la memaner antara dua link itu...buat kali neh tak letak inti apa2...just pipe kan blueberry filling on top of the bread....pagi tadi kak ani texted cakap sedap dedua kek dan roti...alhamdulillah..harap beliau sekeluarga dapat menghabiskan semua tuh tanpa was2...hahaha...

Ptg neh pun ingat nak buat roti lagi...mungkin nak letak inti daging....haaa...buat pizza pun ok jugak kan...apa pun tengok la atas kerajinan ku ini....

1 comment:

HomeKreation said...

Aslmkm MakQis. Untung nya bila rajin buat roti... dapat makan yg harum panas2!