Followers

01 June 2011

Kerabu Mangga

 
Saya tak buat sayur lagi hari neh...sebab dah buat kerabu mangga...saya sangat suka bila buat kari..pastu buat kerabu mangga..macam kena je gu dia...saya guna mangga epal...3 biji je guna..besar2..dah banyak dah guna 3 biji pun...

Saya dah pernah letak  resepi neh dulu.. sama jer la...cuma saya tambah satu biji buah tomato..yang lain sama saja...hari neh saya ambek pics guna kamera...saja la..dari biar dia dok berperap dan berehat lama sangat...kasi la kerja sikit kat dia...sebenarnya saya hampir terlupa yang saya ada kamera sebab selama neh memang saya guna handphone jer..saya malas nak ambek gambo dengan kamera..padahal kamera digital jer pun..apa yang malas sangat kan..sama je la...

Ok..sesiapa yang nak cuba boleh check resepi kat sini


4 comments:

bobhandburry said...

Salam kunjungan... saya suke kerabu mangga,...thanks 4 sharing gambar dan info... sedap..

singgah la ke blog saya ;)

http://www.zuwairiaiman.com

Nieza said...

sedapnya kerabu!! me fav ni kerabu ni...:)

Mak Qis said...

tq bob..kunjungan sudah berbalas

Mak Qis said...

nieza...akak tadi ratah2 je...ratah kerabu..ratah gulai nangka..tuh pun dan kenyang