Followers

09 April 2011

Award

Pertama kali dapat award...terkujat den...hahaha...yerla baru je beberapa bulan blogging.. tak ada yang menarik pun blog saya neh..simple sangat...award neh memula saya dapat dari puan mala, kendian tengok2 ada 2 orang lagi yang turut bagi...puan nurlie dan puan sue. terimakaseh berbanyak ye puan2 sekelian...

2. Cerita serba sedikit hal diri saya...
hukss...malu nak cerita la...tak ada apa sangat pun..saya neh bekerja..umur pun dah tua..bak kata puan ayu..dah masuk asar...hahaha...saya asal dari utara, tinggal pun kat utara juga cuma lain negeri dari tempat lahir, ada  4 orang anak, 3 lelaki dan seorang perempuan (bongsu).. umur anak2 dari 19-14 thn.Saya suka masak...dan suka jamu kawan2 kat tempat kerja...kadang2 ada jugak yang order dari saya..buat je la..hmm...lagi...saya suka menjahit..tapi sekarang jarang2 buat sebab malas tuh terlebih2 dari rajin...erkk esok saya nak start jahit baju semula..dah lama saya gunting..dok terperam kat mesin jahit tuh...kalau jahit esok..senin neh saya boleh pakai baju baru pergi kerja..hehehe..baru ada semangat...monday kan selalu blues je.. 

Sejak berblogging neh saya rasa happy sebab dapat kenal ramai kawan baru dan yang penting dapat berkongsi resepi2 yang mana kalau saya dok sorang2 kat rumah neh mana nak dapat semua tuh kan...dan happy sebab semua yang saya kenal kat alam maya neh baik2 dan ramah2 belaka....langsung tak kedekut ilmu bab masak memasak neh... ok la...rasanya tuh je la kot...

3. Berikan award kepada 15 blogger yang baru ditemui...
Serious la saya nak cakap...saya bukan baru temui 15 orang..tuhh haaa kat atas tuh..followers saya ada 37...tuh la yang saya baru temui dan ada ramai lagi di cyber neh...saya nak bagi kat depa semua...tapi mungkin ramai yang dah dapat...yang belum tuh sudi2 kan la gantung kat rumah anda award ini.. terimakaseh kerana sudi menjadi sahabat maya saya....

1 comment:

Love2cook Malaysia said...

Dear, you've been awarded again! Pls stop by to collect from me ya! ;)