Followers

30 April 2011

Sup Wantan Bersayur

Ini adalah entry terakhir untuk bulan April...dan update ke 12 dari saya untuk hari neh...aduhhh jenuh saya dok edit pics dan taip semua entry...tuh la...tak de mood nak update blog selama 10 hari tuh kan...rasa kan...ingat tak nak update pun ...sayang pula gambar2 yang banyak diambil tuh....hukkksss...lenguh sudah....tak pe...sat lagi mesti lena saya tidur...



Malam neh makan sup sayur wantan sahaja...sebab masing2 masih kekenyangan seharian makan...tadi kami keluar makan di luar...masuk Old Town Kopitiam, AnW, dan ke restoran nasi kandar Pelita...kalau minta nasi lagi malam...saja la cari nahas...hahaha...padahal saya dah sangat tak larat nak masak apa2...






Wantan neh pun anak perempuan saya tuh yang buat...saya tengok dia sibuk cincang udang...tanya la nak buat apa...dia ckp nak buat fried wantan..so saya cadangkan buat sup..boleh masuk sayur sekali...saya letak juga filament crab tuh...sayur pula saya letak cauliflower dan asparagus..pastu hirisan cili padi..baru ada umphh...

No comments: