Followers

07 March 2011

Sup Daging


Malam neh layan sup daging je….buat simple je...nak perabeh apa yang ada dalam peti ais tuh haa...hujan2 gini makan sup memang sedap…anak2 makan dengan nasi..saya hirup gitu je…

Dah kenyang perut, gi study…esok  memasing pakat ada test kat sekolah…


2 comments:

Ayu said...

i just cooked this today..
heheh..asiklah kebetulan ya..hahaha
Happy birthday to you Mak Qis!!..
tak tahu nama betul..hehe
yang keberapa ni?..semuga dipanajang kan umur murah rezeki dan diberi kesihatan..dan juga berbahagia disamping kelaurga tercinta..

Mak Qis said...

hohh byk betul yg sama...suratan atau kebetulan? hahaha
ayu...(neh i ckp bisik2 kat telinga u je tau...jgn cite kat org lain) psttt...it's 44 olredi...suda tua maa...kuikuikui...