Followers

13 October 2011

Kari Daging dan Nangka

Teringin plak nak makan gulai nangka...naseb la jumpa gak nangka muda kat pasar semalam...seperti biasa buat tumis darat....(taip pagi neh terasa lapo la plak..)..Makan ngan nasik panas2, nak2 ada pekasam goreng dan sambal belacan...perghhh menambahhh...pastu semua baju2 makin ketat kan...hahaha...

Resepi sama je dengan kari ayam dan nangka yang dalam archieve tuh...sesiapa yang sudi nak mencuba boleh la p tengok sini

3 comments:

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Maq qis kalau gulai daging kita terasa nak cicah roti tau..

Sheila Shafeareen said...

Salam... sdp ni akk suka sangat kat gulai kari dagg ni nak pulak letak nangka,,mkn sampai x hingat hehheh

Mak Qis said...

puan ros> kita pun cicah ngan roti jugak...sedap je kan...

sheila > btol2...mmg jd lupa diri bila makan kari neh..hehehe